Postanowienia ogólne
-
Regulamin sklepu Internetowego https://zloto.elk.pl/określa zasady dokonywania zakupów w ramach sklepu Pracowni Złotniczej Paweł Jabłoński oraz określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzonego konta.
-
Sprzedającym jest Pracownia Złotnicza Paweł Jabłoński ul. Stefana Żeromskiego 4, Ełk 19-300,REGON: 451091387, NIP: 8481438954.
-
Do korzystania ze strony sklepu internetowego https://zloto.elk.pl/ konieczne jest urządzenie z dostępem do Internetu. Zamówienia w sklepie internetowym https://zloto.elk.pl/ można składać bez rejestracji konta.
Rejestracja konta
-
Klientami https://zloto.elk.pl/ mogą być osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym im skuteczne dokonanie określonego zakupu.
-
Założenie konta klienta w sklepie jest darmowe. Wymagane jest posiadanie aktywnego konta email.
-
Podczas rejestracji konta należy podać prawidłowy adres do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia klient indywidualny są to: Imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj) oraz kontaktowy numer telefonu.
-
Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów należy podać pełne dane do faktury:
-
-
Nazwę firmy
-
Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
-
Adres firmy (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto)
-
Imię i nazwisko osoby do kontaktu,
-
Numer telefonu oraz adres do wysyłki – jeśli jest inny niż dane do faktury
-
-
Po prawidłowo dokonanej rejestracji Klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego konta, z którego może korzystać w ramach sklepu https://zloto.elk.pl po podaniu zgłoszonego podczas rejestracji adresu e-mail oraz hasła.
-
Klient jest zobowiązany do ochrony poufności hasła oraz zabezpieczenia dostępu do hasła.
-
W przypadku jakichkolwiek zmian danych zawartych w koncie, Klient ma obowiązek niezwłocznego ich zaktualizowania, jeśli dane uległy zmianie. Aby to zrobić powinien napisać wiadomość z informacją o zmianie danych na adres pracownia@zloto.elk.pl.
-
Do złożenia zamówienia nie jest konieczne utworzenie konta klienta.
-
Klient w każdej chwili może zgłosić chęć wyrejestrowania swojego konta wysyłając informację na adres mailowy pracownia@zloto.elk.pl.
Zasady składania zamówienia w sklepie
Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym należy:
-
zaakceptować niniejszy regulamin oraz politykę prywatności zamieszczoną na stronie sklepu;
-
podać imię, nazwisko, numeru telefonu, adresu e-mail oraz dane adresowe niezbędne do wysyłki towaru.
-
klient powinien posiadać ważny rachunek bankowy do wykonania przelewu online za zakupiony produkt.
-
Klient dokonuje wyboru produktu poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka.
-
Umieszczenie produktów w koszyku nie wiąże się z ich rezerwacją ani sprzedażą.
-
Po dokonaniu wpłaty, klient otrzyma informację na podany wcześniej adres mailowy.
2. W przypadku braku na stanie danego produktu, sprzedawca informuje o tym, że zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji oraz zwróci na konto klienta 100% wpłaconej wcześniej kwoty za niedostępny w ofercie produkt.
DOSTAWA i realizacja zamówienia
-
Po dokonaniu wpłaty na konto sprzedającego, Klient otrzymuje na podany adres mailowy potwierdzenie dokonania wpłaty.
-
Sprzedawca nie dokonuje dostaw zamówionych towarów do skrzynek pocztowych oraz paczkomatów. Zamówienia realizowane są wyłącznie przez kurierów z wymogiem pisemnego potwierdzenia odbioru.
-
Zmiana podanego wcześniej adresu dostawy możliwa jest wyłącznie w nietypowych sytuacjach i może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym uprzedzeniu i informacji sprzedającego oraz po akceptacji sprzedającego na zmiany.
-
Klient otrzymuje wiadomość na wskazany adres email, kiedy zamówienie zostaje przyjęte do realizacji oraz informację, że zamówienie zostało wysłane.
-
Zamówienia dokonywane w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Produkty, których zamówienie zostało złożone po godzinach pracy Pracowni Złotniczej oraz w soboty, niedziele i święta – realizowane będą w dni robocze.
Sposób zapłaty
-
Na stronie sklepu ceny podane są z podatkiem vat.
-
Cena nie obejmuje kosztów dostawy, który naliczany jest oddzielnie.
-
Płatności dokonywane są przez Klienta na podany numer konta Pracowni Złotniczej.
-
Klient wraz z produktem otrzymuje potwierdzenie zakupu – paragon lub na życzenie – fakturę.
Sposób dostawy
-
Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.
-
Zakupione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską.
-
W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w tym zamówieniu.
-
Wysyłka Produktów odbywa się wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem lub pracownikiem poczty odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia właściciela Pracowni Złotniczej na wskazany adres e-mail: pracownia@zloto.elk.pl.
-
Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki.
Ochrona danych osobowych
-
Pracownia Złotnicza Paweł Jabłoński ul. Stefana Żeromskiego 4 Ełk, 19-300,REGON: 451091387, NIP: 8481438954 jest administratorami danych osobowych Klientów. Dane klientów zebrane za pośrednictwem strony https://zloto.elk.plzgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „Rozporządzeniem RODO” przetwarzane dane są wykorzystywane na potrzeby sprzedaży i dostarczenia zamówionych produktów.
-
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych realizowanej przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce Prywatności na stronie https://zloto.elk.pl
-
Akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią wskazanych powyżej dokumentów.
Reklamacje
-
Klient może złożyć reklamację produktu kupionego na stronie sklepu Pracownia Złotnicza w przypadku niezgodności produktu z ofertą, bądź wady produktu. Klient może złożyć reklamację jeśli działania sprzedającego realizowane są niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami regulaminu.
-
Reklamację można przesłać na adres mailowy pracownia@zloto.elk.pl lub na adres stacjonarny sklepu ul. Stefana Żeromskiego 4, Ełk 19-300.
-
Złożona reklamacja powinna zawierać Imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis i przebieg zakupu z określeniem wady lub sytuacji sprawiającej i uzasadniającej reklamację. Jeśli reklamacja dotyczy produktu, kupujący przesyła produkt sprzedającemu wraz z potwierdzeniem dokonania zakupu – faktura lub paragon.
-
Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
-
O sposobie/uznaniu reklamacji lub jej odrzuceniu Sprzedający poinformuje Klienta mailowo lub korespondencyjnie. W przypadku odrzucenia reklamacji Sprzedający określi powód nie uznania reklamacji.
-
Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysyłanych na adres Pracowni za pobraniem, chyba, że strony postanowią inaczej.
-
Sprzedający może odstąpić od umowy dokonując zwrotu zapłaconej ceny za produkt dotknięty wadą fizyczną lub wymienić reklamowany produkt na nowy lub niezwłocznie usunie wadę.
Zwrot produktów
-
Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późniejszymi zmianami), Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni, od dnia otrzymania zakupionego produktu, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
-
Kupujący o odstąpieniu od umowy ma obowiązek poinformować mailowo lub listownie na adres Pracowni Złotniczej.