Wysyłka

DOSTAWA i realizacja zamówienia

  1. Po dokonaniu wpłaty na konto sprzedającego, Klient otrzymuje na podany adres mailowy potwierdzenie dokonania wpłaty.

  2. Sprzedawca nie dokonuje dostaw zamówionych towarów do skrzynek pocztowych oraz paczkomatów. Zamówienia realizowane są wyłącznie przez kurierów z wymogiem pisemnego potwierdzenia odbioru.

  3. Zmiana podanego wcześniej adresu dostawy możliwa jest wyłącznie w nietypowych sytuacjach i może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym uprzedzeniu i informacji sprzedającego oraz po akceptacji sprzedającego na zmiany.

  4. Klient otrzymuje wiadomość na wskazany adres email, kiedy zamówienie zostaje przyjęte do realizacji oraz informację, że zamówienie zostało wysłane.

  5. Zamówienia dokonywane w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

  6. Produkty, których zamówienie zostało złożone po godzinach pracy Pracowni Złotniczej oraz w soboty, niedziele i święta – realizowane będą w dni robocze.

Sposób zapłaty

  1. Na stronie sklepu ceny podane są z podatkiem vat.

  2. Cena nie obejmuje kosztów dostawy, który naliczany jest oddzielnie.

  3. Płatności dokonywane są przez Klienta na podany numer konta Pracowni Złotniczej.

  4. Klient wraz z produktem otrzymuje potwierdzenie zakupu – paragon lub na życzenie – fakturę.

Sposób dostawy

  1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.

  2. Zakupione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską.

  3. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w tym zamówieniu.

  4. Wysyłka Produktów odbywa się wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  5. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem lub pracownikiem poczty odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia właściciela Pracowni Złotniczej na wskazany adres e-mail: pracownia@zloto.elk.pl.

  6. Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki.

Więcej informacji można znaleźć na stronie https://zloto.elk.pl/regulamin/