DOSTAWA i realizacja zamówienia
-
Po dokonaniu wpłaty na konto sprzedającego, Klient otrzymuje na podany adres mailowy potwierdzenie dokonania wpłaty.
-
Sprzedawca nie dokonuje dostaw zamówionych towarów do skrzynek pocztowych oraz paczkomatów. Zamówienia realizowane są wyłącznie przez kurierów z wymogiem pisemnego potwierdzenia odbioru.
-
Zmiana podanego wcześniej adresu dostawy możliwa jest wyłącznie w nietypowych sytuacjach i może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym uprzedzeniu i informacji sprzedającego oraz po akceptacji sprzedającego na zmiany.
-
Klient otrzymuje wiadomość na wskazany adres email, kiedy zamówienie zostaje przyjęte do realizacji oraz informację, że zamówienie zostało wysłane.
-
Zamówienia dokonywane w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Produkty, których zamówienie zostało złożone po godzinach pracy Pracowni Złotniczej oraz w soboty, niedziele i święta – realizowane będą w dni robocze.
Sposób zapłaty
-
Na stronie sklepu ceny podane są z podatkiem vat.
-
Cena nie obejmuje kosztów dostawy, który naliczany jest oddzielnie.
-
Płatności dokonywane są przez Klienta na podany numer konta Pracowni Złotniczej.
-
Klient wraz z produktem otrzymuje potwierdzenie zakupu – paragon lub na życzenie – fakturę.
Sposób dostawy
-
Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.
-
Zakupione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską.
-
W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w tym zamówieniu.
-
Wysyłka Produktów odbywa się wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem lub pracownikiem poczty odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia właściciela Pracowni Złotniczej na wskazany adres e-mail: pracownia@zloto.elk.pl.
-
Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://zloto.elk.pl/regulamin/